Înainte de toate...un mic disclaimer:

“Un pic de sinceritate este un lucru periculos, o doza mai mare de sinceritate este absolut letala.” - Oscar Wilde

luni, 18 aprilie 2011

Essential Homework Pack for FII / Teme FII - .Net, BD, LFAC, PF, POO, SGBD, SI



Am ajuns la concluzia că timpul petrecut pentru a scrie articole pe blog suferă din ce în ce mai mult și m-am gândit că următoarea postare (cea curentă defapt) să cuprindă mai multe materiale. Inițial mi-am propus să înșir aceste materiale pe o durată de 6 luni, dar m-am bucurat de succesul pe care l-au avut temele JAVA (deși nu am acumulat like-uri așa cum îmi propusesem) încât am decis sa fac viața mai usoară celor care vor mai căuta materiale și pe viitor și să pun cap la cap un pachet de exemple, de cod, pentru colegii de la FII. Veți fi probabil încântați să găsiți teme rezolvate și exemple pentru materiile (în ordinea anilor și semestrelor):
  • Programare Orientata Obiect - folderul POO
  • Baze de date - folderul BD
  • Limbaje formale, automate și compilatoare - folderul LFAC
  • Practică SGBD - folderul SGBD
  • Programare funcțională - folderul PF
  • Securitatea informației - folderul SI
  • Dezvoltare de aplicații pe platforma .NET - folderul [dot]NET
Materialele au fost pregătite in decursul facultății și cu ajutor binevenit din partea colegilor și prietenilor mei Alexandra Budeanu, Alexandru Tronciu și Răzvan Manea. Le mulțumesc pe această cale și le urez succes la licență, ceea ce tocmai mi-a dat o nouă idee de articol.

Sursele le puteți consulta / downloada  aici.
Imaginea din header a fost preluata de pe blogul FII Student.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu