Înainte de toate...un mic disclaimer:

“Un pic de sinceritate este un lucru periculos, o doza mai mare de sinceritate este absolut letala.” - Oscar Wilde

duminică, 20 februarie 2011

Anubis - Ankh Session 011

Victorie...am reușit să trec de 010 :) Așa cum îmi propusesem în postările anterioare am reușit să înregistrez și mixul cu numărul 11. Văzusem zilele trecute un film intitulat simplu : "How to be a DJ" care m-a pus pe gânduri. Am să-l atașez si în post. Ideea este simplă: demonstrează printr-o abordare interesantă cât de simplu și comun este fenomenul cu pricina - DJ. Cam ciudat să vorbesc despre asta în momentul în care îmi prezint si eu munca, nu? Am analizat puțin problema și am ajuns la concluzia că întradevăr, este un fenomen comun și nu mai reprezinta un "wow" de foarte multă vreme. Tehnic vorbind este simplu sa faci un beatmatching, este simplu sa faci niste reglaje pe mixer/controller/consola/pc...la fel pot zice ca este si in fotbal. E simplu sa alergi cu mingea pana in poarta adversa, nu? (o sa ma urasca microbistii) . Desi nu la fel de comun ca si fotbalul, cred ca dj-ing-ul este desconsiderat. Nu zic ca este gresit acest lucru, sau corect...ci doar ca sentimentul te impinge sa cauti resurse pentru a demonstra contrariul. Sper s-o fac in viitoare postari. Cu siguranta pana atunci am sa ma bucur, ca de fiecare data, de pasiunea mea. La urma urmei, nu toti putem avea pasiuni si interese unice, nu toti excelam in ceea ce facem, dar cu siguranta asta se poate schimba daca primesti impulsul necesar.

Anubis - Ankh Session 11 by ANUBIS

How to be a DJ



Un comentariu: